پاسخ داده شد
درشرکتی حسابدار هستم که کارای شرکت اجرای پروزه های استخر و سوناست.میخواستم ببینم زمانی که پروژه ای شروع بکار میشود،باید ازهمان ابتدا چگونه همه چیز راثبت کنم؟ ابتدا باید در مرکز هزینه اسم پروژه ثبت شود؟در کدینگ چه عنوانی باید وارد شود؟واینکه بابت هزینه ناهار کارگر ها میشود سند هزینه های متفرقه بدهکار و بانک بستانکار را زد؟ و برای نمایش سود این پروژه باید چیکار کرد؟
- مهمان ها 3 سال قبل سوال کرد
- آخرین ویرایش 3 سال قبل
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ عالی
پاسخ شما
لطفا جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.