021-91004092 0912-1881481
شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 19:30
نرم افزار حسابداری
مشاروه خرید
استعلام قیمت آنلاین

نرم افزار حسابداری سپند

نرم افزار حسابداری سپند

مهم ترین چیزی که برای مدیران و صاحبان رستوران ها اهمیت دارد، در دسترس بودن اطلاعات به صورت دقیق و همیشگی است. به همین دلیل بسیاری از آن ها شروع به استفاده از نرم افزارهای حسابداری برای منظم کردن اطلاعات و دسته بندی آن ها می کنند.

نرم افزار حسابداری سپند یکی از این نرم افزارها است که پیشینه خوبی در این زمینه دارد و انتخاب بسیاری از مدیران حال حاضر می باشد. این نرم افزار امکانات بسیار خوبی را در اختیار مدیران مالی قرار می دهد و کارهای مربوط به حسابداری کسب و کار را تا حد زیادی آسان می کند.

مزایای نرم افزار حسابداری سپند

مزایای نرم افزار حسابداری سپند

این سوال در ذهن بسیاری از مدیران و حسابداران به وجود می آید که تا زمانی که دفتر و کاغذ برای ثبت اطلاعات حسابداری وجود دارد چرا باید از نرم افزار استفاده کنیم؟ اولین پاسخ ما این است که برای اینکه در وقت خود صرفه جویی کنید و خیلی سریع تر اطلاعات موجود را ثبت کنید.

با استفاده از نرم افزار حسابداری سپند و امکاناتی که دارد، علاوه بر افزایش سرعت در ثبت اطلاعات، دقت و امکان نظارت بر اطلاعات نیز تا حد بسیار زیادی بالا می رود. وقتی به صورت دستی بخواهیم کارهای حسابداری را انجام دهیم ممکن است به دفعات زیاد دچار اشتباه شویم و بعد برای پیدا کردن مشکل، زمان زیادی را صرف کنیم.

اما وقتی که نرم افزار حسابداری را برای این کار به کار برده باشیم، پیدا کردن مشکل خیلی سریع تر و راحت تر خواهد بود. و اما مهم ترین موضوع که امنیت اطلاعات است نیز با وجود نرم افزارهای حسابداری، بیش از پیش تامین می شود و می توانید با خیال راحت اطلاعات خود را ثبت کنید.

نرم افزار حسابداری سپند این امکان را برای شما فراهم می کند که علاوه بر ثبت اسناد مالی در نرم افزار، بتوانید آن ها را در فضای ابری نیز ذخیره کنید. با این کار شما می توانید هر زمان که خواستید، اسناد و اطلاعات مالی خود را پیدا کنید و نگرانی ای بابت گم شدن آن ها در انبوهی از کاغذ نداشته باشید.

امکانات نرم افزار حسابداری سپند

امکانات نرم افزار حسابداری سپند

این نرم افزار امکانات و ویژگی های بسیار زیادی دارد که موجب محبوبیت زیاد آن شده است. کمی قبل تر، برخی از مزایای آن را با یکدیگر بررسی کردیم، در ادامه چند مورد دیگر از ویژگی های خوب نرم افزار حسابداری سپند را با یکدیگر بررسی می کنیم.

  • کاربری آسان و راحت

یکی از دلایلی که موجب شده تا برخی از مدیران مالی و حسابداران، از نرم افزارهای حسابداری استفاده نکنند، سختی کار با آن ها و پیچیده بودن محیط نرم افزار است. اما نرم افزار سپند برخلاف سایر نرم افزارها، رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و به همین دلیل، سرعت وارد کردن اطلاعات نیز بالا می رود.

  • نظارت بر عملکرد کاربران

یکی از موضوعات مهم برای مدیران رستوران ها و کسب و کارها، بررسی عملکرد کارکنان خود مانند حسابداران است. بدیهی است که زمانی که اطلاعات به صورت کاغذی ثبت شوند، بررسی تمام آن ها وقت و انرژی زیادی می گیرد، اما در نرم افزار سپند، نظارت و بررسی بسیار راحت تر خواهد بود.

  • انعطاف پذیری بالا

یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت بالای نرم افزار حسابداری سپند شده است، انعطاف پذیری بالای آن برای ثبت اطلاعات و کار است، به عبارت دیگر فرقی نمی کند شما یک رستوران کوچک داشته باشید یا مجموعه بزرگی از رستوران های زنجیره ای، در هر صورت این نرم افزار برای شما قابل استفاده است.

  • امکان ثبت گزارش در قالب های مختلف

از آن جایی که هدف اصلی استفاده از نرم افزارهای حسابداری، تهیه گزارش های مالی به صورت حرفه ای و دقیق است، در نرم افزار سپند قالب های مختلفی برای گزارش نویسی وجود دارد، برخی از آن ها عبارتند از: گزارش دفتر حساب ها به صورت تفصیلی و تجمعی، گزارش تراز آزمایشی و…

  • ثبت گزارش برای سایر ذینفعان

به صورت کلی مدیران بسیاری از رستوران ها به صورت شراکتی با یکدیگر همکاری می کنند و به همین علت نیازمند گزارش های استاندارد از وضعیت مالی و حسابداری کسب و کار هستند تا با یکدیگر به اشتراک بگذارند. نرم افزار سپند امکان ارائه گزارش ها به صورت ماهانه برای ذینفعان را نیز دارد.

قیمت نرم افزار حسابداری سپند

قیمت نرم افزار حسابداری سپند

قیمت نرم افزار حسابداری سپند با توجه به بسته ای که انتخاب می کنید متفاوت است، در ادامه به معرفی بسته های مختلف این نرم افزار می پردازیم تا بتوانید با توجه به رستوران خود، بهترین بسته را انتخاب و خریداری کنید.

  • نرم افزار جامع رستورانی ( فروش و انبارداری )

همانطور که از اسمش مشخص است، این بسته به صورت کامل و جامع برای کارهای مربوط به حسابداری فروش و انبارداری به کار می آید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهای ذیل را انجام دهید: ثبت فاکتور خرید و فروش، ثبت و نگه داری مواد اولیه در انبار، ثبت فاکتور هزینه خروج از انبار و…

  • نرم افزار فروش پیشرفته

کنترل حساب ها و آنالیز آن ها به صورت دقیق، مهم ترین و پایه ای ترین نیاز هر رستوران است، نرم افزار فروش پیشرفته سپند، این کار را برای رستوران ها خیلی راحت انجام می دهد. برخی از امکاناتی که این بسته ارائه می دهد شامل تعریف منو با قیمت های مختلف، دسته بندی مشتریان خاص و… می باشد.

  • نرم افزار حقوق و دستمزد

همانطور که گفتیم، قیمت نرم افزار حسابداری سپند با توجه به نوع بسته خریداری شده، متفاوت است، یکی دیگر از بسته های موجود، نرم افزار حقوق و دستمزد است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت گروهی یا فردی محاسبات حقوق ها را به راحتی انجام دهید.

خرید نرم افزار حسابداری سپند

خرید نرم افزار حسابداری سپند

برخی دیگر از امکاناتی که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد عبارتند از: امکان تهیه لیست پرداخت بانک به تفکیک پرسنل و…، امکان انتقال اطلاعات از طریق فایل اکسل، اعمال تغییرات اعمال شده بر اساس تاریخ به صورت دقیق و بسیار سریع و بسیاری امکانات جالب و کاربردی دیگر که شما می توانید فقط با تماس با کارشناسان و مشاوران خرید نرم افزار حسابداری سایا سیستم از تمامی امکانات و قیممت های نرم افزار های حسابداری سپند آشنا شوید و برای خرید نرم افزار حسابداری سپند مشاوره حرفه ای به صورت پاره وقت و تمام وقت کسب نمایید.

نرم افزارهای حسابداری بسیار زیادی وجود دارند اما بدون شک سپند یکی از بهترین ها است.

پاسخ بدهید

مشاوره رایگان